ПОЧАТКОВИЙ (КОРОТКИЙ) РІВЕНЬ ВИЩОЇ ОСВІТИ: МОЛОДШИЙ БАКАЛАВР
|
Код/галузь знань: 07 Управління та адміністрування
|
Спеціальність: 073 Менеджмент / Освітня програма: Готельний і ресторанний менеджмент
Детальніше про освітню програму
|
Основні дисципліни, що формують професійні компетентності
|
Можливі посади
|
Вступні випробування
|
- Менеджмент
- Готельна справа
- Ресторанна справа
- Маркетинг
|
- керівники малих підприємств без апарату управління;
- завідувач (головний адміністратор) залу (ресторану);
- головний адміністратор служби прийому і обслуговування готелю;
- агенти із зайнятості та трудових контрактів;
- секретарі адміністративних органів;
- помічники керівників виробничих та інших основних підрозділів;
- помічники керівників малих підприємств без апарату управління;
- службовці з інформування (довідок);
- адміністратор (ресторану);
- адміністратор (готелю);
- адміністратор (служби прийому і обслуговування у готелі);
- адміністратор залу (ресторану);
- доглядачі будинків та працівники закладів ресторанного господарства.
|
З переліком вступних випробувань можна ознайомитись на сторінці
приймальної комісії ЧТЕІ ДТЕУ
|
Конкурентні переваги і професійні можливості:
- можливість отримання сучасної економічної спеціальності та отримання базових професійних навичок у сфері менеджменту;
- застосування сучасних інструментів менеджерської діяльності у діяльності підприємств;
- можливість продовження навчання на бакалаврському рівні вищої освіти спеціальності 073 Менеджмент;
- участь у наукових та практичних конкурсах з отриманням сертифікатів (у тому числі міжнародних);
- участь у програмах проходження практики в Україні та за кордоном;
Професійні можливості. Конкурентоспроможний фахівець у сфері готельного і ресторанного менеджменту здатен:
- визначати, описувати характеристики організації, зокрема суб’єктів готельного та ресторанного бізнесу, чітко та грамотно ставити цілі діяльності з використанням інноваційного управлінського інструментарію, вміти застосовувати сучасні прийоми їхнього обґрунтування в рамках реалізації функціональних завдань;
- аналізувати діяльність організації, зокрема суб’єктів готельного та ресторанного бізнесу, зіставляти їх з факторами впливу зовнішнього та внутрішнього середовища, визначати перспективи розвитку організації;
- аналізувати й структурувати типові проблеми організації, зокрема суб’єктів готельного та ресторанного бізнесу, формувати проєкти рішень з їх відповідним обґрунтуванням;
- демонструвати лідерські якості та поведінкові навички, використовуючи сучасні методи та прийоми налагодження міжкультурних комунікацій, діагностувати причини міжкультурних конфліктів та визначати способи їх вирішення з врахуванням національних і міжкультурних особливостей;
- демонструвати гнучкість та адаптивність у нових ситуаціях, у роботі із новими об’єктами, та у невизначених умовах.
|
ОСВІТНІЙ СТУПІНЬ БАКАЛАВР
|
Код/галузь знань: 07 Управління та адміністрування
|
Спеціальність: 073 Менеджмент / Освітня програма: Управління бізнесом
Детальніше про освітню програму
|
Основні дисципліни, що формують професійні компетентності
|
Можливі посади
|
Вступні випробування
|
- Теорія організацій
- Менеджмент
- Цифрові бізнес-комунікації
- Маркетинг
- Digital – технології в бізнесі
- Комунікативний менеджмент
- Самоменеджмент
- Категорійний менеджмент
|
- Працевлаштування на підприємствах різних форм власності, в органах державної влади та місцевого самоврядування, громадських організаціях;
- Менеджери (управителі) в оптовій торгівлі та посередництві у торгівлі;
- Менеджери (управителі) в роздрібній торгівлі побутовими та непродовольчими товарами та їх ремонті;
- Менеджери (управителі) в роздрібній торгівлі продовольчими товарами;
- Менеджери (управителі) в готелях та інших місцях розміщення;
- Менеджери (управителі) з організації харчування;
- Менеджери (управителі) у сфері операцій з нерухомістю для третіх осіб;
- Менеджери (управителі) у сфері оренди машин та устаткування;
- Менеджери (управителі) у сфері надання інформації;
- Менеджери (управителі) у сфері досліджень та розробок;
- Менеджери (управителі) з підбору, забезпечення та використання персоналу;
- Менеджери (управителі) у соціальній сфері;
- Менеджери (управителі) у житлово-комунальному господарстві;
- Менеджери (управителі) систем якості;
- Менеджери (управителі) із соціальної та корпоративної відповідальності;
- Менеджери (управителі) в інших видах економічної діяльності, не віднесені до інших угруповань;
- Керівники підприємств, установ та організацій.
|
З переліком вступних випробувань можна ознайомитись на сторінці
приймальної комісії ЧТЕІ ДТЕУ
|
Конкурентні переваги і професійні можливості:
- формування та розвиток в бізнесі загальних та спеціальних компетентностей для ефективного управління;
- глибоке знання теоретичних та практичних проблем сучасного управління;
- проведення майстер-класів, гостьових лекцій від провідних професіоналів у сфері управління бізнесом;
- участь у наукових та практичних конкурсах з отриманням сертифікатів (у тому числі міжнародних);
- участь у програмах проходження практики в Україні та за кордоном;
Професійні можливості. Конкурентоспроможний фахівець у сфері управління бізнесом здатен:
- збирати та обробляти первинну інформацію, виявляти загальні тенденції розвитку соціально-економічних систем, використовувати історичний досвід у вирішення актуальних проблем розвитку організацій будь-яких форм та галузей діяльності;
- організовувати процес управління організаціями (підрозділами), здійснювати організаційне проектування, оцінувати ефективність діючих організаційних структур управління та вносити пропозиції щодо їх вдосконалення;
- готувати засновницькі документи та реєструвати підприємства з урахуванням особливостей різних організаційно-правових форм господарювання згідно з чинним законодавством;
- оцінювати джерела забезпечення поточного функціонування організацій всіма видами ресурсів, визначати їх потребу у ресурсах для здійснення поточної діяльності , з використанням нормативно-технічної документації;
- розробляти пропозиції щодо складу та змісту завдань управління, використовуючи інформацію щодо стратегії розвитку організації;
- формувати звітні матеріали підприємства з використанням результатів організаційної, фінансово-економічної, кадрової, зовнішньоекономічної діяльності організацій;
- здійснювати стратегічний, поточний та оперативний контроль за діяльністю організацій.
|
ОСВІТНІЙ СТУПІНЬ БАКАЛАВР
|
Код/галузь знань: 07 Управління та адміністрування
|
Спеціальність: 073 Менеджмент / Освітня програма: Готельний і ресторанний менеджмент
Детальніше про освітню програму
|
Основні дисципліни, що формують професійні компетентності
|
Можливі посади
|
Вступні випробування
|
- Менеджмент
- Маркетинг
- Організація туризму
- Економіка готелів і ресторанів
- Курортна справа
- Туристично-рекреаційне країнознавство
- Іноземна мова спеціальності
|
- Керівники виробничих підрозділів у закладах ресторанного господарства, готелях та інших місцях розміщення: завідувач гуртожитку; завідувач будинку відпочинку; начальник (менеджер) служби управління готельним фондом; начальник (менеджер) служби прийому і обслуговування (засобу розміщення); завідувач корпусом готелю; завідувач поверхом готелю.
- Керівники підрозділів у сфері культури, відпочинку та спорту: начальник туристичного табору; завідувач туристичної бази.
- Керівники інших функціональних підрозділів: завідувач господарства (готельного); начальник господарського відділу.
- Керівники інших малих підприємств без апарату управління: завідувач (головний адміністратор) залу (ресторану); головний адміністратор служби прийому і обслуговування готелю.
- Менеджери (управителі) у готельному господарстві.
- Менеджери (управителі) у ресторанах. Менеджери (управителі) у кафе, барах, їдальнях.
- Менеджери (управителі) з питань комерційної діяльності та управління: менеджер (управитель) з персоналу; менеджер (управитель) з логістики; менеджер (управитель) з постачання; менеджер (управитель) зі збуту.
- Інспектор з безпеки руху, охорони праці та якості.
- Агенти із зайнятості та трудових контрактів.
- Службовці з інформування (довідок): адміністратор (ресторану); адміністратор (готелю); адміністратор (служби прийому і обслуговування у готелі); адміністратор залу (ресторану).
- Доглядачі будинків та працівники закладів ресторанного господарства метрдотель (ресторану); метрдотель бару.
|
З переліком вступних випробувань можна ознайомитись на сторінці
приймальної комісії ЧТЕІ ДТЕУ
|
Конкурентні переваги і професійні можливості:
- отримання теоретичних знань та практичних навичок в галузі управління, методології і принципів менеджменту;
- налаштовувати та експлуатувати сучасні електронні пристрої та гаджети;
- проведення майстер-класів та гостьових лекцій від провідних професіоналів у сфері готельного і ресторанного менеджменту;
- участь у наукових та практичних конкурсах з отриманням сертифікатів (у тому числі міжнародних);
- участь у програмах проходження практики в Україні та за кордоном;
Професійні можливості. Конкурентоспроможний фахівець у сфері готельного і ресторанного менеджменту здатен:
- визначати та описувати характеристики організації, зокрема суб’єктів готельного та ресторанного бізнесу;
- аналізувати результати діяльності організації, зокрема суб’єктів готельного та ресторанного бізнесу, зіставляти їх з факторами впливу зовнішнього та внутрішнього середовища;
- визначати перспективи розвитку організації, зокрема суб’єктів готельного та ресторанного бізнесу;
- визначати функціональні області організації, зокрема суб’єктів готельного та ресторанного бізнесу та зв’язки між ними;
- управляти організацією, зокрема закладами готельного та ресторанного бізнесу та її підрозділами через реалізацію функцій менеджменту;
- планувати діяльність організації, зокрема суб’єктів готельного та ресторанного бізнесу та управляти часом;
- оцінювати виконувані роботи, забезпечувати їх якість та мотивувати персонал організації, зокрема закладів готельного та ресторанного бізнесу;
- аналізувати й структурувати проблеми організації, зокрема суб’єктів готельного та ресторанного бізнесу, формувати обґрунтовані рішення;
- описувати зміст функціональних сфер діяльності організації, зокрема суб’єктів готельного та ресторанного бізнесу;
- мати навички обґрунтування дієвих інструментів мотивування персоналу організації, зокрема суб’єктів готельного та ресторанного бізнесу.
|
ОСВІТНІЙ СТУПІНЬ БАКАЛАВР
|
Код/галузь знань: 07 Управління та адміністрування
|
Спеціальність: 075 Маркетинг / Освітня програма: Маркетинг
Детальніше про освітню програму
|
Основні дисципліни, що формують професійні компетентності
|
Можливі посади
|
Вступні випробування
|
- Маркетинг
- Маркетингові дослідження
- Маркетингова товарна політика
- Маркетингові комунікації
- Організація торгівлі
- Поведінка споживачів
- Логістика
- Брендинг
|
- Консультант з маркетингу
- Економіст із збуту
- Рекламіст
- Економіст з ціноутворення
- Фахівець з методів розширення ринку збуту (маркетолог)
- Фахівець із зв'язків з громадськістю та пресою
- Фахівець-аналітик з дослідження товарного ринку
- Торговий агент
- Рекламний агент
- Товарознавець
|
З переліком вступних випробувань можна ознайомитись на сторінці
приймальної комісії ЧТЕІ ДТЕУ
|
Конкурентні переваги і професійні можливості:
- реалізація принципів студентоцентризму при викладанні дисциплін освітньої програми;
- надання глибоких фахових знань з сутності маркетингу, особливостей застосування сучасних інструментів маркетингової діяльності у діяльності підприємств;
- проведення майстер-класів, та гостьових лекцій від провідних професіоналів у сфері маркетингу;
- участь у науково-практичних та практичних конкурсах з отриманням сертифікатів (у тому числі міжнародних);
- участь у програмах проходження практики в Україні та за кордоном.
Професійні можливості. Конкурентоспроможний фахівець у сфері маркетингу здатен:
- аналізувати і прогнозувати ринкові явища та процеси на основі застосування фундаментальних принципів, теоретичних знань і прикладних навичок здійснення маркетингової діяльності;
- збирати та аналізувати необхідну інформацію, розраховувати економічні та маркетингові показники, обґрунтовувати управлінські рішення на основі використання необхідного аналітичного й методичного інструментарію;
- виявляти й аналізувати ключові характеристики маркетингових систем різного рівня, а також особливості поведінки їх суб’єктів;
- визначати функціональні області маркетингової діяльності ринкового суб’єкта та їх взаємозв’язки в системі управління, розраховувати відповідні показники, які характеризують результативність такої діяльності;
- використовувати цифрові інформаційні та комунікаційні технології, а також програмні продукти, необхідні для належного провадження маркетингової діяльності та практичного застосування маркетингового інструментарію;
- застосовувати інноваційні підходи щодо провадження маркетингової діяльності ринкового суб’єкта, гнучко адаптуватися до змін маркетингового середовища;
- оцінювати ризики провадження маркетингової діяльності, встановлювати рівень невизначеності маркетингового середовища при прийнятті управлінських рішень;
- пояснювати інформацію, ідеї, проблеми та альтернативні варіанти прийняття управлінських рішень фахівцям і нефахівцям у сфері маркетингу, представникам різних структурних підрозділів ринкового суб’єкта.
|
ОСВІТНІЙ СТУПІНЬ БАКАЛАВР
|
Код/галузь знань: 05 Соціальні та поведінкові науки
|
Спеціальність: 051 Економіка / Освітня програма: Міжнародна логістика та управління ланцюгами постачання
|
Основні дисципліни, що формують професійні компетентності
|
Можливі посади
|
Вступні випробування
|
- Світовий ринок торварів та послуг
- Менеджмент
- Цифрові бізнес-комунікації
- Маркетинг
- Міжнародні логістичні системи
- Міжнародний бізнес
- Управління ланцюгами постачання
|
- керівник відділу продажу та міжнародних перевезень
- менеджер по закупівлям та логістиці
- менеджер з організації вантажоперевезень
- експедитор на митниці
- логіст з міжнародних перевезень
- менеджер з логістики та обробки даних
- менеджер з розвитку ринку
- фахівець з управління транспортними потоками
- менеджер з міжнародних та внутрішніх перевезень
|
З переліком вступних випробувань можна ознайомитись на сторінці
приймальної комісії ЧТЕІ ДТЕУ
|
Конкурентні переваги і професійні можливості:
- формування та розвиток в бізнесі загальних та спеціальних компетентностей для ефективного управління потоками матеріалів, товарів та інформації в міжнародному масштабі;
- глибоке знання теоретичних та практичних проблем сучасного управління транспортом, складським господарством, ланцюгами постачання, документацію, митним оформленням;
- надання студентам глибокого розуміння міжнародного бізнесу та глобальних логістичних процесів, що дозволяє їм ефективно працювати в міжнародному середовищі;
- проведення майстер-класів, гостьових лекцій від провідних професіоналів у сфері управління бізнесом;
- участь у наукових та практичних конкурсах з отриманням сертифікатів (у тому числі міжнародних);
- участь у програмах проходження практики в Україні та за кордоном.
Професійні можливості. Конкурентоспроможний фахівець у сфері міжнародної логістики здатен:
- спеціалізуватися на управлінні складськими операціями, включаючи організацію простору на складі, складський облік, розподіл товарів та забезпечення безпеки на складі;
- працювати в компаніях з постачанням товарів або логістичних фірмах, де будете керувати всіма аспектами логістики, включаючи координацію перевезень, складський облік, оптимізацію ланцюга постачання та управління ресурсами;
- надавати консультаційні послуги з питань логістики клієнтам, допомагати вдосконалювати їх логістичні процеси, знижувати витрати та покращувати ефективність;
- розробляти стратегічні плани для ефективного переміщення товарів через міжнародний ланцюг постачання.
|
ОСВІТНІЙ СТУПІНЬ МАГІСТР
|
Код/галузь знань: 07 Управління та адміністрування
|
Спеціальність: 073 Менеджмент / Освітня програма: Менеджмент маркетингової діяльності підприємств
|
Основні дисципліни, що формують професійні компетентності
|
Можливі посади
|
Вступні випробування
|
- Управління бізнес-процесами у торгівлі
- Управління проєктами
- Управління змінами
- Торговельний менеджмент
- Інвестиційний менеджмент
|
- генеральний менеджер (управитель);
- директор (керівник) підприємства;
- керуючий відділом;
- директор з маркетингу;
- керівник відділу маркетингу;
- менеджер (управитель) із зв’язків з громадськістю (PR-менеджер), івент-менеджер;
- менеджер (управитель) з комунікаційних технологій;
- менеджер (управитель) з методів розширення ринків збуту;
- менеджер (управитель) зі збуту;
- менеджер (управитель) з реклами;
- креативний директор;
- менеджер (управитель) у сфері забезпечення комунікації та інформації;
- провідний фахівець бренд-менеджменту;
- керуючий агентством ( маркетинговим, рекламним);
- провідний фахівець відділу маркетингу державної установи.
|
З переліком вступних випробувань можна ознайомитись на сторінці
приймальної комісії ЧТЕІ ДТЕУ
|
Конкурентні переваги і професійні можливості:
- фундаментальні знання теорії та практики менеджменту застосування сучасних антикризових управлінських інструментів та особливостей управління проєктами;
- надання глибоких фахових знань у сфері стратегічного маркетингу, маркетингового менеджменту, маркетингового аналізу;
- проведення навчальних занять із залученням провідних спеціалістів у сфері маркетингу;
- можливість проводити наукові дослідження з публікацією їх результатів у фаховому науковому збірнику; отримання студентами навичок застосування інформаційних технологій в професійній діяльності;
- вивчення сучасних концепцій менеджменту антикризового менеджменту, підходів до формування конкурентних переваг підприємства;
- проведення майстер-класів, конференцій, круглих столів із залучення провідних вітчизняних та закордонних науковців;
- участь у програмах проходження практики в Україні та за кордоном;
- проведення майстер-класів, конференцій, круглих столів із залучення провідних вітчизняних та закордонних науковців;
- участь у програмах проходження практики в Україні та за кордоном.
Професійні можливості. Магістр:
- ocнoви уnpавлiння opганiзацiєю з викopucтанням договірного, конкурентного, інвестиційного і інтелектуального правового забезпечення;
- адаптовувати і застосовувати нові досягнення в теорії та практиці маркетингу для досягнення конкретних цілей і вирішення задач ринкового суб’єкта;
- планувати і здійснювати власні дослідження у сфері маркетингу, аналізувати його результати і обґрунтовувати ухвалення ефективних маркетингових рішень в умовах невизначеності;
- розробляти стратегію і тактику маркетингової діяльності з урахуванням крос-функціонального характеру її реалізації;
- презентувати та обговорювати результати наукових і прикладних досліджень, маркетингових проектів державною та іноземною мовами;
- уміння управляти організаційними змінами, розробляти бізнес-плани та проекти інноваційного розвитку підприємства;
- підвищувати успішність та конкурентоспроможність організацій в галузі їх діяльності;
- здійснювати пошук з різних інформаційних джерел, використовувати цю інформацію для прийняття рішень і розробляти їх альтернативні варіанти на основі використання інформаційних систем та комп’ютерних технологій;
- використовувати методи міжособистісної комунікації в ході вирішення колективних задач, ведення переговорів, наукових дискусій у сфері маркетингу;
- розуміти сутність та особливості застосування маркетингових інструментів у процесі прийняття маркетингових рішень;
- обґрунтовувати маркетингові рішення на рівні ринкового суб’єкта із застосуванням сучасних управлінських принципів, підходів, методів, прийомів;
- використовувати методи маркетингового стратегічного аналізу та інтерпретувати його результати з метою вдосконалення маркетингової діяльності ринкового суб’єкта;
- здійснювати діагностування та стратегічне й оперативне управління маркетингом задля розробки та реалізації маркетингових стратегій, проектів і програм;
- керувати маркетинговою діяльністю ринкового суб’єкта, а також його підрозділів, груп і мереж, визначати критерії та показники її оцінювання;
- формувати маркетингову систему взаємодії;
- будувати довгострокові взаємовигідні відносини з іншими суб’єктами ринку;
- збирати необхідні дані з різних джерел, обробляти і аналізувати їх результати із застосуванням сучасних методів та спеціалізованого програмного забезпечення.демонструвати здатність до адаптації та гнучкості в новій ситуації, пов’язаній з роботою та фахом, генерувати нові ідеї з менеджменту.
|
ОСВІТНІЙ СТУПІНЬ МАГІСТР
|
Код/галузь знань: 05 Соціальні та поведінкові науки
|
Спеціальність: 051 Економіка / Освітня програма: Міжнародна логістика та управління ланцюгами постачання
|
Основні дисципліни, що формують професійні компетентності
|
Можливі посади
|
Вступні випробування
|
- Глобальна економіка та світовий ринок
- Міжнародні транспортні перевезення
- Міжнародна торгова політика та комерційна дипломатія
- Формування та організація ризикостійкої логістичної системи
- Стратегічне управління та бізнес-аналітика
|
- менеджер з логістики;
- менеджер з маркетингу;
- директор з маркетингу;
- керівник відділу логістики;
- менеджер із зв’язків з громадськістю (PR-менеджер);
- фахівець з методів розширення ринків збуту;
- менеджер зі збуту;
- продакт-менеджер;
- менеджер з реклами;
- фахівець у сфері забезпечення комунікації та інформації;
- бренд-менеджер;
- маркетолог-аналітик;
- економіст з міжнародної торгівлі;
- керуючий агентством (маркетинговим, рекламним);
- провідний фахівець відділів державних установ.
|
З переліком вступних випробувань можна ознайомитись на сторінці
приймальної комісії ЧТЕІ ДТЕУ
|
Конкурентні переваги і професійні можливості:
- фундаментальні знання теорії та практики міжнародної логістики застосування сучасних антикризових інструментів та особливостей управління ланцюгами постачання;
- надання глибоких фахових знань у сфері міжнародної торгової політики та комерційної дипломатії, формуванні та організації ризикостійкої логістичної системи; менеджменту міжнародних логістичних систем та ланцюгів постачання; управління проєктами та інновації логістичних систем;
- проведення навчальних занять із залученням провідних спеціалістів у сфері міжнародної діяльності організацій, логістиці, маркетингу;
- можливість проводити наукові дослідження з публікацією їх результатів у фаховому науковому збірнику; отримання студентами навичок застосування інформаційних технологій в професійній діяльності;
- вивчення сучасних концепцій управління ланцюгами постачання та інструментами міжнародного маркетингу;
- проведення майстер-класів, конференцій, круглих столів із залучення провідних вітчизняних та закордонних науковців;
- участь у програмах проходження практики в Україні та за кордоном.
Професійні можливості. Магістр у сфері міжнародної логістики та управління ланцюгами постачання знає і вміє:
- адаптовувати і застосовувати нові досягнення в теорії та практиці міжнародної логістики для досягнення конкретних цілей і вирішення задач ринкового суб’єкта;
- планувати і здійснювати власні дослідження, аналізувати його результати і обґрунтовувати ухвалення ефективних управлінських рішень щодо постачання в умовах невизначеності;
- розробляти стратегію і тактику маркетингової діяльності з урахуванням крос-функціонального характеру її реалізації;
- презентувати та обговорювати результати наукових і прикладних досліджень, проектів державною та іноземною мовами;
- формувати і вдосконалювати систему логістичного управління ланцюгами постачання ринкового суб’єкта;
- використовувати методи міжособистісної комунікації в ході вирішення колективних задач, ведення переговорів, наукових дискусій;
- розуміти сутність та особливості застосування маркетингових інструментів у процесі прийняття логістичних рішень;
- використовувати методи стратегічного менеджменту та бізнес аналітики, інтерпретувати їх результати з метою вдосконалення міжнародної логістичної діяльності ринкового суб’єкта;
- будувати довгострокові взаємовигідні відносини з іншими суб’єктами ринку;
- збирати необхідні дані з різних джерел, обробляти і аналізувати їх результати із застосуванням сучасних методів та спеціалізованого програмного забезпечення.
|
ОСВІТНІЙ СТУПІНЬ МАГІСТР
|
Код/галузь знань: 05 Соціальні та поведінкові науки
|
Спеціальність: 051 Економіка / Освітня програма: Економіка та безпека інформації
|
Основні дисципліни, що формують професійні компетентності
|
Можливі посади
|
Вступні випробування
|
- Стратегічний менеджмент та бізнес-аналітика
- Технологія блок-чейн в економіці
- Формування та організація соціоенженерного захисту економічних систем
- Бренд-менеджмент
- Управління проєктами та інновації економічних систем
- Кібер-захист бізнес-процесів
- Веб-дизайн та електронна комерція
- Технології штучного інтелекту в організації бізнес-процесів
- Медіаграмотність, інформаційні війні та кібербезпека
- Репутаційний менеджмент
- Системи комплексної безпеки підприємств та установ
- Консалтинг інформаційної безпеки
- Міжнародні платіжні системи
|
- фахівець в галузі цифрової економічної освіти;
- фахівець в галузі цифрових активів;
- інформаційний агент з комерційного обслуговування та брокерських операцій;
- технічний фахівець в галузі управління економічною інформацією;
- економіст цифрової економіки (аналітик з цифрових інвестицій, економіст з планування, економетрист);
- аналітик з питань фінансово-економічної безпеки;
- науковий співробітник (фінансово-економічна безпека підприємств, установ та організацій);
- бренд-менеджер;
- провідний фахівець відділів державних установ.
|
З переліком вступних випробувань можна ознайомитись на сторінці
приймальної комісії ЧТЕІ ДТЕУ
|
Конкурентні переваги і професійні можливості:
- фундаментальні знання теорії та практики застосування сучасних інструментів економічної та інформаційної безпеки;
- надання глибоких фахових знань у сфері економічної та інформаційної безпеки управління проєктами та інновації економічних систем;
- проведення навчальних занять із залученням провідних спеціалістів у сфері економічної та інформаційної безпеки;
- можливість проводити наукові дослідження з публікацією їх результатів у фаховому науковому збірнику; отримання студентами навичок застосування інформаційних технологій в професійній діяльності;
- вивчення сучасних концепцій, методів, технологій та засобів економічної та інформаційної безпеки;
- проведення майстер-класів, конференцій, круглих столів із залучення провідних вітчизняних та закордонних науковців;
- участь у програмах проходження практики в Україні та за кордоном.
Професійні можливості. Магістр у сфері економіки та інформаційної безпеки знає і вміє:
- адаптовувати і застосовувати нові досягнення в теорії та практиці економічної та інформаційної безпеки вирішення задач ринкового суб’єкта;
- планувати і здійснювати власні дослідження, аналізувати його результати і обґрунтовувати ухвалення ефективних управлінських рішень щодо економічної та інформаційної безпеки в умовах невизначеності;
- розробляти стратегію і тактику забезпечення безпеки діяльності підприємства з урахуванням крос-функціонального характеру її реалізації;
- презентувати та обговорювати результати наукових і прикладних досліджень, проектів державною та іноземною мовами;
- використовувати методи міжособистісної комунікації в ході вирішення колективних задач, ведення переговорів, наукових дискусій;
- розуміти сутність та особливості застосування маркетингових інструментів у процесі прийняття рішень стосовно економічної та інформаційної безпеки;
- використовувати методи стратегічного менеджменту та бізнес аналітики, інтерпретувати їх результати з метою вдосконалення системи безпеки ринкового суб’єкта;
- будувати довгострокові взаємовигідні відносини з іншими суб’єктами ринку;
- збирати необхідні дані з різних джерел, обробляти і аналізувати їх результати із застосуванням сучасних методів та спеціалізованого програмного забезпечення;
- визначати та критично оцінювати стан та тенденції безпеки соціально-економічних систем в умовах невизначеності, асиметрії інформації, підвищених ризиків та загроз;
- визначати та мінімізувати ризики у функціонуванні економічної системи на основі використання математичних методів аналізу та прогнозування соціально-економічних процесів;
- застосовувати сучасні технології інформаційної безпеки для мінімізації інформаційних загроз у функціонуванні суб’єктів господарювання;
- приймати ефективні рішення у сфері забезпечення інформаційної безпеки суб’єктів господарювання на основі використання інформаційних технологій та програмного забезпечення управління інформаційними ресурсами.
|
ОСВІТНІЙ СТУПІНЬ БАКАЛАВР
|
Код/галузь знань: 05 Соціальні та поведінкові науки
|
Спеціальність: 051 Економіка / Освітня програма: Економіка та безпека інформації
|
Основні дисципліни, що формують професійні компетентності
|
Можливі посади
|
Вступні випробування
|
- Електронна комерція та аналітика
- Захист інформації та безпека електронних платіжних операцій
- Безпека міжнародного бізнесу
- Цифрова економіка
- Організаційне забезпечення захисту інформації
- Управління ризиками в цифровому бізнесі
- Інвестиційний аналіз та прогнозування
- Практичний курс «Бізнес-симуляція»
- Технології інформаційної безпеки
- Економіка та організація інноваційної діяльності
- Системи штучного інтелекту в бізнесі
|
- фахівець в галузі цифрової економічної освіти;
- фахівець в галузі цифрових активів;
- інформаційний агент з комерційного обслуговування та брокерських операцій;
- технічний фахівець в галузі управління економічною інформацією;
- комерційний директор;
- менеджер з консультативних послуг економічної та інформаційної безпеки;
- економіст цифрової економіки (аналітик з цифрових інвестицій, економіст з планування, економетрист);
- фахівець з фінансово-економічної безпеки;
- фахівець у сфері забезпечення комунікації та інформації;
- провідний фахівець відділів державних установ;
- фахівець-консультант із формування безпеки кадрового персоналу.
|
З переліком вступних випробувань можна ознайомитись на сторінці
приймальної комісії ЧТЕІ ДТЕУ
|
Конкурентні переваги і професійні можливості:
- фундаментальні знання теорії та практики застосування сучасних інструментів економічної та інформаційної безпеки;
- надання глибоких фахових знань у сфері економічної та інформаційної безпеки управління проєктами та інновації економічних систем;
- проведення навчальних занять із залученням провідних спеціалістів у сфері економічної та інформаційної безпеки;
- можливість проводити наукові дослідження з публікацією їх результатів у фаховому науковому збірнику; отримання студентами навичок застосування інформаційних технологій в професійній діяльності;
- вивчення сучасних концепцій управління економічною та інформаційною безпекою підприємства;
- проведення майстер-класів, конференцій, круглих столів із залучення провідних вітчизняних та закордонних науковців;
- участь у програмах проходження практики в Україні та за кордоном.
Професійні можливості. Бакалавр у сфері економіки та безпеки інформації знає і вміє:
- адаптовувати і застосовувати нові досягнення в теорії та практиці економічної та інформаційної безпеки для досягнення конкретних цілей і вирішення задач ринкового суб’єкта;
- планувати і здійснювати власні дослідження, аналізувати його результати і обґрунтовувати ухвалення ефективних управлінських рішень щодо питань безпеки підприємства в умовах невизначеності;
- презентувати та обговорювати результати наукових і прикладних досліджень, проектів державною та іноземною мовами;
- формувати і вдосконалювати систему економічної та інформаційної безпеки ринкового суб’єкта;
- використовувати методи міжособистісної комунікації в ході вирішення колективних задач, ведення переговорів, наукових дискусій;
- розуміти сутність та особливості застосування інструментів забезпечення безпеки підприємства у процесі прийняття рішень;
- використовувати методи стратегічного менеджменту та бізнес аналітики, інтерпретувати їх результати з метою вдосконалення безпеки ринкового суб’єкта;
- будувати довгострокові взаємовигідні відносини з іншими суб’єктами ринку;
- збирати необхідні дані з різних джерел, обробляти і аналізувати їх результати із застосуванням сучасних методів та спеціалізованого програмного забезпечення;
- аналізувати безпеку економічної системи, прогнозувати та мінімізовувати ризики у її функціонуванні;
- визначати і попереджувати інформаційні загрози в діяльності суб’єктів господарювання за допомогою інформаційних технологій та програмного забезпечення;
- ухвалювати рішення щодо управління економічними та інформаційними ресурсами, інформаційною безпекою і захистом економічних інтересів суб’єктів господарювання.
|