Кафедра менеджменту, маркетингу і міжнародної логістики
Студентський науковий гурток «Маркетолог»
Невід’ємною складовою підготовки сучасного конкурентоспроможного фахівця є науково-дослідна робота здобувачів вищої освіти. З метою покращення її якості на кафедрі маркетингу, цифрової економіки та підприємництва створений у 2007 році науковий гурток «Маркетолог». До складу учасників гуртка входять студенти, які зацікавленні у реалізації власного наукового потенціалу, схильні до наукового пошуку, та здатні представляти результати власних досліджень на науково-практичних заходах. Керівником гуртка є к.е.н., доцент Чаплінський Ю.Б. Активну участь в роботі гуртка беруть к.т.н., доцент Лошенюк І.Р., к.е.н., доцент Вдовічена О.Г., к.е.н., доцент Бозуленко О.Я. До засідань гуртка залучаються відомі практики маркетологи. Члени гуртка брали активну участь у щорічних Буковинських фестивалях реклами, науково-практичних конференціях, круглих столах, семінарах, Ночах рекламожерів, Спікерфестах та ін.
Метою гуртка є сприяння підвищенню рівня наукової підготовки студентів, формування у студентів зацікавленості до наукових досліджень, а також розвиток творчого мислення, наукової самостійності, підвищення внутрішньої організованості, свідомого відношення до навчання, поглиблення й закріплення отриманих у процесі навчання знань.
Основними завданнями гуртка є:
- навчання методиці й способам самостійного вирішування наукових завдань за науковими напрямками діяльності кафедри;
- допомога студентам в оволодінні методикою й навичками проведення самостійних наукових досліджень і вирішенні наукових проблем;
- обмін досвідом з організації та проведення наукової роботи серед членів студентських наукових гуртків;
- забезпечення активної участі студентів у проведенні наукових конференцій, конкурсів на кращу наукову роботу, наукових семінарів;
- сприяння поглибленому вивченню в більш широкому плані навчального матеріалу, залучення студентів до виконання науково-дослідних робіт кафедри.
Новини
22 лютого 2024 року на базі ЧТЕІ ДТЕУ відбувся студентський круглий стіл на тему «Сучасні соціально-економічні напрями розвитку складових бізнесу в умовах воєнного стану» за участю студентів освітніх ступенів «молодший бакалавр» та «бакалавр» спеціальностей «Менеджмент» та «Харчові технології», членів Наукового товариства молодих учених і студентів ЧТЕІ ДТЕУ та викладачів кафедр. Запрошеним гостем став стейкголдер Ігор Меруцано, головний менеджер ресторану Flora Club.
13 лютого 2024 року на базі ЧТЕІ ДТЕУ проведено студентську наукову Інтернет-конференцію «Управління підприємствами готельно-ресторанного господарства в умовах геополітичних викликів ХХІ століття».
21 листопада 2023 року кафедрою менеджменту, маркетингу і міжнародної логістики в рамках функціонування гуртка «Маркетолог» організовано та проведено майстер-клас на тему «Інноваційні маркетингові комунікації».
30 жовтня 2023 року для студентів ОС «магістр» усіх спеціальностей відбулася гостьова лекція на тему «Соціально-екологічний бізнес: створення бренду, маркетинг кампанії, робота із ДПП та грантами».
17 жовтня 2023 року у рамках проведення «Career Week-2023» відбулася зустріч представників бренду Bacara Coffee зі студентами 1 і 2 курсів спеціальностей «Менеджмент» і «Маркетинг» ЧТЕІ ДТЕУ.
29 вересня 2023 року викладачі кафедри менеджменту, маркетингу і міжнародної логістики під керівництвом завідувачки кафедри Валентини Чичун спільно із Науковим товариством молодих учених і студентів ЧТЕІ ДТЕУ взяли участь у тренінгу на тему «Роль комунікацій в сучасному діловому світі».
11 вересня 2023 року для студентів освітнього ступеня «магістр» всіх спеціальностей денної форми навчання ЧТЕІ ДТЕУ відбулась гостьова лекція на тему «Особливості ведення бізнесу в умовах воєнного стану та повоєнного розвитку».