Майстер-клас «Методи стимулювання продажу товарів підприємства»
16 листопада 2022 року кафедрою маркетингу, цифрової економіки та підприємництва для студентів 2 курсу спеціальностей «Маркетинг» та «Менеджмент», в рамках роботи гуртка «Маркетолог» був проведений майстер-клас «Методи стимулювання продажу товарів підприємства». Спікером майстер-класу виступав Дмитро Жалба, територіальний менеджер компанії «Беверідж Трейдінг Компані», модератором – к.е.н., доцент кафедри маркетингу, цифрової економіки та підприємництва ЧТЕІ ДТЕУ Оксана Зеленюк.
Під час майстер-класу пан Дмитро чітко пояснив студентам значення маркетингу в процесі організації продажу товарів, наголосив на головних його механізмах та методах, які повинні використовуватись в роботі з покупцями. Навів цікаві приклади розробки та використання маркетингових заходів з метою максимального заохочення покупців до покупки. Разом із студентами детально проаналізував основні інструменти психологічного впливу на покупців, що стимулюють збільшення продажів товарів.
Також спікер надав студентам конкретні практичні поради, на які особливі аспекти маркетингу потрібно звертати увагу при виборі товарів у роздрібних торговельних підприємствах.
До роботи майстер-класу долучилися заступниця директора Ірина Лошенюк та завідувачка кафедри менеджменту, міжнародної економіки Валентина Чичун, доценти кафедри маркетингу, цифрової економіки та підприємництва Юрій Чаплінський та Олена Бозуленко.
Кафедра маркетингу, цифрової економіки та підприємництва ЧТЕІ ДТЕУ щиро дякує Дмитру Жалбі за інформативний та цікавий майстер-клас, який дозволив студентам поглибити теоретичні знання, здобуті ними під час вивчення професійно орієнтованих дисциплін та підкріпити їх практичними навичками.