Чернівецький торговельно-економічний інститут Державного торговельно-економічного університету

Сертифікована система управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015

Результати конкурсу постерів із соціальної реклами «Мистецтво надійних паролів»




З 18 до 24 березня 2024 року студенти Чернівецького торговельно-економічного інституту ДТЕУ брали участь у конкурсі постерів із соціальної реклами «Мистецтво надійних паролів», що відбувався в рамках заходів Global Money Week 2024 (Всесвітнього тижня грошей).

Під час конкурсу студенти закладів професійно-технічної, фахової передвищої та вищої освіти створювали постери на тему використання і зберігання складних та унікальних паролів. Кожен учасник мав змогу відчути себе частиною важливої ініціативи та продемонструвати свою уяву й креативність у розробленні соціальної реклами.

Під час оцінювання 831 роботи журі звертало увагу на: наявність порад на тему використання та/чи зберігання надійних паролів; креативність текстового наповнення постера; креативність дизайну – візуальне оформлення постера, відповідність зображення текстовому наповненню.

У десятку переможців конкурсу увійшов студент ЧТЕІ ДТЕУ Богдан Кочерган (спеціальність «Фінанси, банківська справа, страхування та фондовий ринок») (науковий керівник – Алла Шимко). Він отримав приз від Національного банку України – промокод, який надає доступ до електронних книг та аудіокниг у мобільному додатку Yakaboo.

Вітаємо переможця конкурсу та бажаємо невпинного руху вперед до перемоги і подальшого вдосконалення знань з фінансової грамотності!



Фотозвіт...



Результати конкурсу постерів із соціальної реклами «Мистецтво надійних паролів»