Чернівецький торговельно-економічний інститут Державного торговельно-економічного університету

Сертифікована система управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015

Лекція-презентація на тему «Робота ресторанного ринку під час війни»




10 березня 2023 року для студентів ОС «магістр», «бакалавр», «молодший бакалавр» таких спеціальностей як «Готельно-ресторанна справа», «Готельний і ресторанний менеджмент», «Менеджмент» та Маркетинг» у режимі онлайн була проведена лекція-презентація на тему «Робота ресторанного ринку під час війни». Спікер – Андрій Магалецький, провідний фахівець-практик у готельно-ресторанному бізнесі, керуючий партнер Restetika, президент Асоціації кулінарів України. Організаторами та модераторами заходу були доценти кафедри харчових технологій, готельно-ресторанного і туристичного сервісу Тетяна Незвещук-Когут та Тетяна Брикова.

Під час лекції пан Андрій охарактеризував основні проблеми закладів ресторанного господарства, які виникли під час воєнного стану, відзначив особливості змін у поведінці та потреб споживачів, зазначив важливість переформатування роботи закладів та запровадження антикризового менеджменту. Також пан Андрій розповів про інструменти пониження фудкосту, продемонстрував практичний кейс та реєстр звітів «Керуючий», «Шеф», «Старший бармен».

Спікер наголосив, що сучасний ресторан сьогодні – це не просто заклад харчування, а соціальний простір. Увагу в його роботі слід акцентувати на таких особливостях, як: використання будь-якої події чи заходу для підвищення ефективності діяльності закладу; поширення популярності українських страв з сучасною подачею; докладання зусиль щодо збереження персоналу і збільшення його мотивації до роботи; формування та підвищення корпоративної культури.

Також лектор ділився досвідом запуску українських та міжнародних проєктів, зокрема: «Terra Incognita: Ресторани в час війни», соціальних та волонтерських проєктів, проєкту працевлаштування «Horeca Angels», благодійного аукціону тощо.

Особливу увагу спікер сфокусував на особливостях та тенденціях роботи закладів ресторанного бізнесу після війни. Зокрема прогнозується: розвиток патріотичної складової у роботі всіх закладів ресторанного бізнесу, введення у меню національних страв, а також підвищення інтересу та популяризації культури споживання.

Викладачі та студенти інституту також активно долучалися до дискусії, висловлювали власні думки щодо питань лекції та проявили зацікавленість інформацією, наданою спікером.

Щиро вдячні Андрію Магалецькому за цікаву, актуальну та практичну інформацію, а також за можливість отримати нові знання.


Фотозвіт...


Лекція-презентація на тему «Робота ресторанного ринку під час війни»