Круглий стіл на тему
«Сучасні тенденції управління брендами в умовах євроінтеграції:
реалії воєнного часу»
7 червня 2022 року на базі ЧТЕІ ДТЕУ було проведено круглий стіл на тему «Сучасні тенденції управління брендами в умовах євроінтеграції: реалії воєнного часу».
Метою проведення круглого столу є дослідження сучасних тенденцій управління брендами в умовах євроінтеграції, виявлення невикористаних можливостей та особливостей Буковини, що обумовлені воєнним станом та значною кількістю тимчасово переміщених осіб, що перебувають у Чернівецькій області та м. Чернівці.
Спікерами на круглому столі виступали: Ольга Вдовічена, завідувачка кафедри маркетингу, цифрової економіки та підприємництва ЧТЕІ ДТЕУ; Руслана Сідляр, заступниця директора департаменту соціально-економічного розвитку та стратегічного планування Чернівецької міської ради; Тетяна Татарчук, керівниця регіонального офісу Програми «U-LEAD з Європою» в Чернівецькій області; Олександр Довганич, співвласник ресторану «LaPasta», голова громадської організації «Буковинська організація рестораторів «Щастя» (БОРЩ)».
Модератором круглого столу був заступник директора, д.е.н., професор Василь Кифяк, який на початку заходу зазначив актуальність проблематики й озвучив мету та завдання круглого столу.
З вітальним словом виступив директор ЧТЕІ ДТЕУ, д.е.н., професор Анатолій Вдовічен, який відзначив важливість формування брендів в умовах сьогодення та акцентував увагу на необхідності впроваджувати сучасні інструменти формування та просування як брендів підприємств, так і брендів дестинацій, об’єктів, особистостей.
Ольга Вдовічена у своїй доповіді визначила сучасні тенденції у формуванні брендів, враховуючи умови воєнного стану, та навела приклади успішного брендингу вітчизняних та зарубіжних підприємств.
Руслана Сідляр охарактеризувала особливості брендингу та айдентики Чернівців. Доповідачка продемонструвала приклади логотипів, пов’язаних з містом, та навела приклади практичного їх застосування.
Туристичні магніти Буковини як елемент брендування дестинації були презентовані Тетяною Татарчук. Спікерка окреслила умови просування відомих і перспективи створення нових туристичних магнітів та їхнє місце у формуванні територіального бренду.
Олександр Довганич розкрив роль підприємств HoReCa Буковини у формуванні іміджу регіону та поділився досвідом роботи у воєнний час.
Після доповідей запрошених гостей відбулась презентація провідних брендів Буковини: компанії «Bacara Cafe» та ресторану «FloraClub».
Учасники круглого столу активно дискутували, висловлювали власні думки з приводу заявленої проблематики та проявили зацікавленість наданою доповідачами інформацією. Зокрема, актуальними та перспективними пропозиціями щодо розвитку бренду м. Чернівців були ідеї Ярослава Кирпушка, директора Буковинського центру реконструкції та розвитку.
Дякуємо спікерам і гостям за цікаві та змістовні презентації, дискусію та можливість обміну досвідом і генерування нових ідей щодо розвитку регіональних брендів. Сподіваємося на подальші наукові та науково-практичні заходи на різноманітних майданчиках і платформах, що забезпечуватимуть розвиток міста, регіону, країни!