Гостьова лекція на тему «Особливості дослідження міжнародних ринків»
30 вересня 2024 року у рамках вивчення дисциплін «Управління торговельними мережами та ритейл» та «Стратегічний менеджмент та бізнес-аналітика» для студентів освітнього ступеня «магістр» усіх спеціальностей була проведена гостьова лекція на тему «Особливості дослідження міжнародних ринків».
Запрошеною спікеркою лекції стала Марина Кирилюк, секретар Чернівецької міської ради, директорка ПП «Західна маркетингова компанія» (2012-2020 рр.).
Про великий інтерес до заявленої теми свідчить присутність керівництва та викладачів інституту, зокрема заступниці директора Ірини Лошенюк, завідувачки кафедри менеджменту, маркетингу та міжнародної логістики Валентини Чичун, доценток Ольги Вдовіченої та Тетяни Незвещук-Когут.
Під час лекції пані Марина детально розкрила питання стратегії виходу на нові ринки, зокрема обґрунтувала необхідність проведення маркетингових досліджень міжнародних ринків; наголосила на важливості розуміння замовником таких основних питань, як: «Для чого дослідження?», «Що досліджується?», «Скільки?», «Чому?».
Для кращого розуміння теми пані Марина демонструвала реальні кейси, наголошувала на відмінностях у ринках весільних суконь Європи та Азії за національною, релігійною та іншими соціальними ознаками; відзначила важливість проведення дослідження внутрішнього середовища підприємства-замовника, зокрема через проведення SWOT-аналізу, бізнес-аналітики, запровадження креативних рекламних кампаній тощо.
Насамкінець лекції студенти мали змогу задати спікерці запитання, подискутувати і, звісно, подякувати за цікаву та корисну інформацію.
Щиро вдячні Марині Кирилюк за науково-практичне подання теми, висвітлення питання дослідження міжнародних ринків з ракурсу фахівця-практика. Сподіваємося на подальші, не менш цікаві зустрічі, науково-практичні та навчальні заходи.